The Brief
Να «ταξιδέψουμε» νοερά ολόκληρο το δίκτυο πωλήσεων της Diageo στις Μπαχάμες, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που θα προβάλλει το Parrot Bay τα κύρια «εξωτικά του» χαρακτηριστικά, εμπλέκοντας, ενθουσιάζοντας και απογειώνοντας όλους τους παρευρισκόμενους με τις τροπικές γεύσεις του.
Με κύριο στόχο το δυναμικό λανσάρισμα των νέων γεύσεων Parrot Bay στο δίκτυο πωλήσεων και την ουσιαστική εμπλοκή τους στο ενδοεταιρικό sales meeting ζητήθηκε να δημιουργηθεί ένα εξωτικό και τροπικό περιβάλλον μέσα στα γραφεία της εταιρείας.
Στόχος της διοργάνωσης ήταν το δυναμικό λανσάρισμα του Parrot Bay στην αγορά σε πανελλαδικό επίπεδο.
Τέλος, η συγκεκριμένη ενέργεια διαγωνιζόταν, μέσω βαθμολογίας, με άλλες συμμετέχουσες χώρες με έπαθλο επιβράβευσης στον Ambassador της Ελλάδος, ένα ταξίδι στις Μπαχάμες.
How
Δημιουργήθηκε ένα σκηνικό που παρέπεμπε στις Μπαχάμες σχεδόν με όλες τις αισθήσεις/εικόνα, ήχο, άρωμα και τέλος γεύση.
Ειδική κατασκευή στήθηκε τόσο στην είσοδο της εταιρείας όσο και ακριβώς έξω από την conference room, που παρέπεμπε σε παραλία. Ο συγκεκριμένος χώρος είχε διαμορφωθεί ολοκληρωτικά σε χώρο «Μπαχάμες» και εκεί υλοποιήθηκε συνολικά όλο το experiential μέρος της παρουσίασης το οποίο και απογείωσε όλη τη διοργάνωση.
Με την ολοκλήρωση της παρουσίασης του προϊόντος «εισέβαλε» στην αίθουσα συνεδριάσεων, ομάδα από showman που παρακινούσε τους παρευρισκόμενους να λάβουν μέρος στο διαδραστικό «παιχνίδι των γραμμάτων». Βρίσκοντας κάτω από τις καρέκλες τους κάποιο γράμμα που συνέθετε το σλόγκαν του Parrot Bay “freeze me. squeeze me. drink me” και τοποθετόντας το σε ειδικό board στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο «Μπαχάμες», κέρδιζαν ένα από τα 3 δώρα γυαλιά ηλίου μάρκας Ray ban .
Στο χώρο εξελίσσονταν και άλλες δραστηριότητες όπως φωτογραφίες στο σκηνικό της παραλίας μαζί με τον παπαγάλο που ήταν και η μασκότ του event, μουσική ανάλογου ύφους, κεράσματα ποτών και στις 3 γεύσεις, δημιουργώντας ένα καθαρά εξωτικό και τροπικό περιβάλλον που ανέβασε την διάθεση στα ύψη.
The Results
Τα αποτελέσματα ήταν καθαρά ποιοτικά.
Η γενικώτερη εξωτική και τροπική ατμόσφαιρα της ενέργειας εντυπωσίασε, ενώ πέτυχε να ανεβάσει στα ύψη τη διάθεση, το ενδιαφέρον και κυρίως να δόσει την ζητούμενη ώθηση στο sales force της Diageo ώστε το Parrot Bay να σκίσει σε πωλήσεις.
Παράλληλα, είχε πολύ μεγαλύτερη διάρκεια από την προβλεπόμενη, αφού οι περισσότεροι παρευρισκόμενοι παρέμειναν για να φωτογραφηθούν και να ακούσουν τη ρέγγε μουσική μαζί με την μασκώτ της διοργάνωσης – τον παπαγάλο, αλλά και τους συναδέλφους τους.