Snikers

The Brief

Η υλοποίηση ενός πανελλαδικού Road show συνδεδεμένου με ένα online διαγωνισμό που θα έτρεχε αποκλειστικά μέσω facebook. Σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρεία της ΜARS και των Snickers,  ζητούμενο ήταν η δειγματοδιανομή Snickers και flyers με πληροφορίες και παρότρυνση για συμμετοχή στο διαγωνισμό. Η όλη ενέργεια θα έπρεπε να ακολουθήσει την επικοινωνιακή πλατφόρμα των Snickers «Δεν είσαι ο εαυτός σου όταν πεινάς», ενώ παράλληλα υπήρχε η ανάλογη υποστήριξη και στην σελίδα των Snickers στο facebook. 

How

Ένα Road show σίγουρα απαιτεί ένα αυτοκίνητο και στη συγκεκριμένη περίπτωση τι άλλο θα μπορούσε να είναι παρά ένα Jeep Wrangler full  branded ώστε να «φωνάζει» Snickers, ενώ το κύριο visual της ενέργειας, ένας χιμπαντζής, ο οποίος μπορούσε να συμβολίσει  με τον ιδανικότερο τρόπο τον πεινασμένο άνθρωπο.

Το Road show υποστηριζόταν με ειδικές κατασκευσμένες καρτολίνες που απεικόνιζαν αστεία-ιδιαίτερα πρόσωπα όπως αυτό ενός μωρού, μίας ντίβας, ενός βρυκόλακα και φυσικά ενός χιμπαντζή.

Η προωθητική ομάδα με «αρχηγό» τον χιμπαντζή έστηνε το όλο σκηνικό σε πολυσύχναστες πλατείες και προσκαλούσε τους περαστικούς να φωτογραφηθούν πίσω απο τις καρτολίνες βάζοντας το πρόσωπό τους μέσα στο κενό της κάθε καρτολίνας, παριστάνοντας ότι έχουν μεταμορφωθεί αντίστοιχα. Στη συνέχεια και αφού έτρωγαν τη Snickers σοκολάτα που τους δόθηκε από την προωθήτρια, φωτογραφήθηκαν μέσω iPad και εφ όσον συμφωνούσαν, η φωτογραφία τους ανέβαινε στη σελίδα των Snickers στο facebooK, λαμβάνοντας έτσι μέρος στον online διαγωνισμό για να κερδίσουν ένα από τα 5 iPad που πρόσφερε η Snickers.  

Where

 Το roadshow πραγματοποιήθηκε σε τέσσερεις πόλεις : Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα & Λάρισα και στις μεγαλύτερες και πιο πολυσύχναστες πλατείες αυτών.

Επίσης, στο μεσοδιάστημα ανάμεσα τoυ Road show, υλοποιήθηκαν at hock Guerilla δειγματοδιανομές, ξαφνιάζοντας αναπάντεχα το κοινό και δημιουργώντας εντύπωση για τη μάρκα και το διαδραστικό της χαρακτήρα.

When

Η ενέργεια ξεκίνησε τον Μάρτιο 2013 και ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο 2013.

The Results

Η υποδοχή του κόσμου στη σοκολάτα Snickers ήταν εντυπωσιακή. Συνολικά οι προωθητικές ομάδες της Eurogreta πραγματοποίησαν 43.600 επαφές με την ολοκλήρωση του Road Show, ενώ μοίρασαν 46.000 σοκολάτες Snickers καθώς και εντύπων. Οι συμμετοχές στο διαγωνισμό ήταν 237 και η σελίδα των Fans με την συγκεκριμένη ενέργεια ανέβηκαν  κατά 10.000. 

Consumers Testimonial 

- Δεν το είχα δοκιμάσει ξανά στο παρελθόν..  Πολύ νόστιμο και πραγματικά χορταστικό!

- Snickers!! Μου αρέσει πολύ. Το γνωρίζω το προϊόν αλλά το είχα ξεχάσει. Τώρα που το ξαναθυμήθηκα θα το αναζητώ συχνότερα!

- Πολύ διαφορετικό από τις κοινές σοκολάτες...