The Brief
Το λανσάρισμα της νέας πρωτότυπης γεύσης Βaileys δεν μπορούσε παρά να ξεκινήσει με ένα πρόγραμμα γευστικών δοκιμών στα super markets.
How
Mε κύριο μήνυμα “DIP INTO NEW Baileys® BISCOTTI”, η Εurogreta υλοποίησε πρόγραμμα γευστικής δοκιμής σε μεγάλα κεντρικά καταστήματα super market, με πάγο, χαμόγελα και πολύ κέφι.
Mέσα από το «look & feel” της μάρκας Baileys σχεδιάστηκε μία «Βaileys» εμφάνιση με κυρίαρχο στοιχείο τη δοκιμή της νέας γεύσης BISCOTTI, ενώ παράλληλα η ενέργεια υποστηριζόταν επιπλέον με εκπτωτικό κουπόνι και δώρο στο ράφι, 1+1 δώρο 1 ποτήρι.
When
Η διάρκειά της ενέργειας ήταν ένας περίπου μήνας για κάθε προωθητικό burst, Δεκέμβριος ’12 και Φεβρουάριος-Μάρτιος 2013, υποστηρίζοντας μέσα από τη συγκεκριμένη γεύση συνολικά τη μάρκα Baileys στο συγκεκριμένο κανάλι.
Results
Πραγματοποιήθηκαν 6.944 επαφές συνολικά, προσφέροντας στους επισκέπτες των super markets την γευστική απόλαυση της νέας γεύσης συνοδευόμενο από πάγο και το ζεστό χαμόγελο της promoter.